SCRAPMANIA

SCRAPMANIA
Magazinul meu virtual

Va raspund cu placere !

Daca aveti vreo intrebare cu privire la creatiile prezentate pe acest blog, cu privire la tehnicile utilizate , materiale sau mod de realizare,va stau la dispozitie cu lamuririle necesare.

mardi 11 juin 2013

Dupa cum am anuntat pe Very-scrap pe timpul vacantei in Romania am sa tin citeva ateliere-cursuri in Bucuresti de organizarea carora se ocupa o buna prietena a mea.
In urma mesajelor primite , s-ar parea ca exista doritoare si in alte orase.
Daca doriti sa organizati un astfel de atelier, in masura posibilitatii de al include in traseul meu prin tara si a timpului de care dispun, alcatuiti un grup de cel putin 6 persoane si contactati-ma pe Facebook pe privat.
Va fi o mare placere pentru mine sa-mi impartasesc cunostintele si in limba româna!!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire